پــــــــــــــــــرواز

یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرْکُمْ وَیُثَبِّتْ أَقْدَامَکُمْ (محمد-7)
http://skywallpapers.info/images/wmwallpapers/sky12-1.jpeg
پــــــــــــــــــرواز

...بسم الله الرحمن الرحیم...

اکنون شکسته بال تر از مرغ آفتاب
از بیم شب به سوی تو پرواز می کنم
ای آنکه در نگاه تو خورشید خفته است
پرواز را به نام تو آغاز می کنم...
*************************
من به تنهایی یک چلچله در کنج قفس
بند بند وجودم همه در حسرت یک پروازند
من به پرواز نمی اندیشم,به تو میاندیشم
که تو زیباتر از اندیشه یک پروازی
*************************
عاشق خدا،
خانواده ام،
کسانی که واسه من یادآور خدا هستند،
رشته ام (دانشجوی پزشکی ام)،
اون آبی بی انتها(آسمان)هستم،
و پـــــــرواز
یکی از قشنگترین آرزوهامه،
مقصدش هم یه رازه،بین من خدای من...
*************************
اینجـــا
حرفهای دلـ ـم رو مینویسمـ
بی رنگ و ریــــــــا!
ازشعار متنفرمـ!
خیلی!!ـ
نوشتن من رو به "فکر کردن" وا میداره...
بنابراین جمله ای نمینویسم توی این دفتر خاطرات مجازیم، مگر اینکه به "تک تک" کلمه هاش اعتقاد داشته باشمـ .
پس مطالب رو با "دلــ "ـتون بخونید.*:)
لطفا...!
اولین مخاطب نوشته هام "خدا" و بعد "خودم" هستم
و بعد تمامی کسانی که حرف دلشون با من یکیه*:)
*************************
خیلی خیلی زیاد خوشحال میشم اگه بتونم حتی یه پنجره امید، توی زندگی کسی باز کنم،
در واقع این یکی از اهداف زندگیمه...
*************************
خوشحال میشم نظرتون رو راجع به مطالبم بدونم× :))

*************************
پیامبر(ص) میفرمایند:
"هر کس در کتابی یا نوشته ای بر من صلوات بفرستد ( یعنی صلوات را بنویسد ) تا نام من در آن کتاب هست ملائکه برای او از درگاه حق طلب آمرزش می کنند."

اللهُم صّل علی محمّد و آل محمّد و عجل فرجهم

بسم الله الرحمن الرحیم

شب اولی که به اورژانس آمده بود،حال خوبی نداشت،واضحا دیسترس تنفسی داشت،طوری که همان شب به PICU منتقل شد.
تشخیص تراکئیت باکتریال برای او گذاشته شد...همان شب اینتوبه شد...روند روبه بهبودی داشت پس به علت جلوگیری از عوارض اکستیوبش کردند... تا امروز که ترشحات تراشه راه تنفس را بست...
اقدامات احیا در حال آماده شدن بود و تیم پزشکی در حال تلاش...
کودک عین ماهی ای بود که بیرون از آب است و برای ذره ای هوا به شدت تقلا میکرد...راه تنفسش از ترشحات غلیظ بسته بود و مدام ساکشن میشد.
در هیاهوی احیای کودک نگاهم به پدرش افتاد که چقدر نگران بود و به استیصال افتاده بود...با دیدن عشق پدر و بی تابی مادر بغض راه گلوی من را هم بست...
وقتی که پدری برای فرزندش این چنین بی تاب است پس حس خدا به بندگانش دیگر چیست...
متخصص بیهوشی را برای انجام اینتوبیشن پیج کردند...بعد از لحظات کوتاهی خود را رساند و در آرامش و با اقتدار راه را باز کرد...و saturation o2 ،پنج درصد به 99 رسید...
وقتی که پزشک این چنین به داد بیمار میرسد، پس خدای مقتدر و دلسوزم چگونه فریادرس بنده اش نیست...

صدایت را میشنوم...حضورت را حس میکنم، جانم به فدایت...با من باز هم سخن بگو و غرق آرامشم کن...

یا من اسمه دوا وذکره شفا...


+

خدای متعال به حضرت داوود (علیه السّلام) فرمود:

«ای داوود، اگر روی گردانان از من چگونگی انتظارم برای آنان، مدارایم با آنان و اشتیاق مرا به ترک معصیت هایشان می‌دانستند، بدون شک از شوق آمدن به سوی من قالب تهی کرده و بند بند وجودشان از محبّت من از هم می‌گسست».[کشف الاسرار؛ ج 3 ص 357]


+وَمَنْ أَحْیَاهَا فَکَأَنَّمَا أَحْیَا النَّاسَ جَمِیعًا...(مائده-32)
و هر کس فردی را زنده بدارد ( از مرگ نجاتش دهد ) مانند آن است که همه مردم را زنده داشته است...شکرلله...


  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۴/۰۲/۲۱
  • ۸۵۷ نمایش
  • آسمان

نظرات (۶)

  • بــُگــذار گـمنــامـ بمـــانـَـم
  • خانوم آسمان!

    به صورت ویژه درخواست دعا دارم...
    دعا پایه ای و ریشه ای و عمقی...
    پاسخ:
    خواهر جان گرچه لایق نیستم ،اما حتما دعاگوی خیرتون هستم،ان شاالله خداوند به لطف بی نهایت خودش هرچه زودتر حاجتتون رو روا به خیر کنه:)

    التماس دعا برای همه ی بچه های مریض 


    پاسخ:
    یا من اسمه دوا وذکره شفا...
    چه لحظه ای و چه حسای قشنگی....
    پاسخ:
    ممنون از نگاه زیبات عزیز دلــــم :)
    جدای از زیبایی داستان و از پیوندش با حضرت دوست
    نکات فنی هم زیبایی داشت
    مثل اینکه متخصص بیهوشی میتونه همچین کاری بکنه. برای من جالب بود
    پاسخ:
    ممنون از حضور و نگاه زیباتون.
    بله،متخصص بیهوشی استاد این کار بود و صد البته واسطه ی خوبی بودن.

    همه چیز از نبودن تو حکایت می کند

     
    به جز دلم


    که همچون دانه ای در تاریکی ِ خاک ، در انتظار  بهــار  ِ تو می تپد...

     

     مهـــدی جان (عج) دوستتــــ دارمـــــــ



    سلام خواهری 


    تبریک میگم ایام رو 



    پاسخ:

    ای پادشه خوبان داد از غم تنهایی

    دل بی تو به جان آمد وقت است که بازآیی

    مشتاقی و مهجوری دور از تو چنانم کرد

    کز دست بخواهد شد پایاب شکیبایی...


    اللهم عجل لولیک الفرج


    سلام عزیز دلم...تبریک فراوان به شما...حاجت روا به حق صاحب این روزهای عزیز ان شاالله :****

    سلام خانم دکتر
     اتفاقی وبلاگتونو پیدا کردم ونوشته هاتونو خوندم وپراز حس خوب شدم.دیدگاه قشنگی دارین خیلی قشنگ. حتما  بعداز کنکورم میام  انشالله وچند بار دیگه آرشیو رو میخونم.
    این حس خوب  بزرگترین انگیزم برای این 95 روز باقی مونده تا کنکوره
     میشه منم بین دعاهاتون باشم؟؟میشه وقتی دعا میکنین سمانه رو خصوصی تر دعا کنین؟؟
     لحظه هاتون پراز حس های خوب
    پاسخ:
    سلام عزیزم
    خیلی خیلی خوش اومدی عزیزم :)
    الان حتما زمان کمتری تا پیروزیت مونده
    خیالت راحت باشه،حالا که گفتی حتما اگر لایق باشم دعا میکنم،ان شاالله که خواسته ی دلت روا به خیر بشه :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی