پــــــــــــــــــرواز

یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرْکُمْ وَیُثَبِّتْ أَقْدَامَکُمْ (محمد-7)
http://skywallpapers.info/images/wmwallpapers/sky12-1.jpeg
پــــــــــــــــــرواز

...بسم الله الرحمن الرحیم...

اکنون شکسته بال تر از مرغ آفتاب
از بیم شب به سوی تو پرواز می کنم
ای آنکه در نگاه تو خورشید خفته است
پرواز را به نام تو آغاز می کنم...
*************************
من به تنهایی یک چلچله در کنج قفس
بند بند وجودم همه در حسرت یک پروازند
من به پرواز نمی اندیشم,به تو میاندیشم
که تو زیباتر از اندیشه یک پروازی
*************************
عاشق خدا،
خانواده ام،
کسانی که واسه من یادآور خدا هستند،
رشته ام (دانشجوی پزشکی ام)،
اون آبی بی انتها(آسمان)هستم،
و پـــــــرواز
یکی از قشنگترین آرزوهامه،
مقصدش هم یه رازه،بین من خدای من...
*************************
اینجـــا
حرفهای دلـ ـم رو مینویسمـ
بی رنگ و ریــــــــا!
ازشعار متنفرمـ!
خیلی!!ـ
نوشتن من رو به "فکر کردن" وا میداره...
بنابراین جمله ای نمینویسم توی این دفتر خاطرات مجازیم، مگر اینکه به "تک تک" کلمه هاش اعتقاد داشته باشمـ .
پس مطالب رو با "دلــ "ـتون بخونید.*:)
لطفا...!
اولین مخاطب نوشته هام "خدا" و بعد "خودم" هستم
و بعد تمامی کسانی که حرف دلشون با من یکیه*:)
*************************
خیلی خیلی زیاد خوشحال میشم اگه بتونم حتی یه پنجره امید، توی زندگی کسی باز کنم،
در واقع این یکی از اهداف زندگیمه...
*************************
خوشحال میشم نظرتون رو راجع به مطالبم بدونم× :))

*************************
پیامبر(ص) میفرمایند:
"هر کس در کتابی یا نوشته ای بر من صلوات بفرستد ( یعنی صلوات را بنویسد ) تا نام من در آن کتاب هست ملائکه برای او از درگاه حق طلب آمرزش می کنند."

اللهُم صّل علی محمّد و آل محمّد و عجل فرجهم

فَاِنَّهُ غَیْرُ مَنْقُوصٍ ما اَعْطَیْتَ

دوشنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۴، ۰۲:۱۳ ب.ظ
بسم الله الرحمن الرحیم

یه وقتایی باید بیشتر و عمیق تر به کارهامون نگاه کرد،وقتی که مینویسی و امتحان میشی،یعنی خدا میخونه و امتحان میکنه.
البته که خدا همیشه حاضر و ناظره اما برای چندمین بار بازهم شیرینی این امر برمون روشن میشه که خدا از احوال دل ما باخبره...
چه ماهی بهتر از هفتمین ماه خدا و بهتر از رجب المرجب برای آغازی دوباره:)
+توی زندگیم بارها و بارها پیش اومده که حقیقت چیزی که میخواستم رو خدا نشون داده و این کافی بوده که تمام سلول های بدنم به رحمت خدا پی ببرن،به کوته نگری خودم و بازهم لطف خدا...
هر بار امتحان صورتی متفاوت داشته و خدا در همه ی اونا،صبر رو به من گوشزد کرده_این تمرینی که چقدر نیازمندشم _ و آروم آروم این درس رو بهم یاد داده که با تامل بیشتر و صبر میشه بزرگ شد.گرچه بارها در امتحانش نمره ی قبولی رو نگرفتم. اما کی مهربان تر و بخشنده تر خدای بی نهایت من میتونه چشم بپوشه به همه ی خطاها،و هرروز این رو یاد آوری کنه که با طلوع جدید توهم سعی کن جدید شی و خسته نشه از شکست های متوالی من و هر روز فرصت و فرصت و فرصت؟
یا نور...ای بهترین دوستم
بازهم منو روشن کن که حکمت کارهات اظهر من الشمس شه بر من نابینا...کمکم کن به خاکی نزنم که خودت به کوچک بودنم بیشتر واقفی

ای کسی که هیییییچ چشم منتظری رو بی پاسخ نمیذاری

یا مَنْ اَرْجُوهُ لِکُلِّ خَیْرٍ...



  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۴/۰۱/۳۱
  • ۶۸۹۸ نمایش
  • آسمان

نظرات (۴)


:'(

چه قشنگ

ای کسی که هیییییچ چشم منتظری رو بی پاسخ نمیذاری


التماس دعا خواهر جان 

ان شاءالله ماه پر خیر و برکتی باشه برات 

پاسخ:
:)
چشماتون قشنگ میبینه خواهری :*
الهی و ربی من لی غیرک...

محتاجیم عزیز دل و دعاگوی خیر به شرط لیاقت :)

ان شاالله برای شما هم سراسر خیر و رحمت باشه{گل}

آخ جوووووووووووووووون اینجا دوباره آپ شد:*****************

چقد قشنگ و دلی بود:***

برای منم کلی ترترترترترترترتر دعا کن با اون دل پاک و دوست داشتنیت عسلی من:*

پاسخ:
فدااای شما نفسی جونم
چشمات و دلت قشنگ میبینن و میخونن ولاغیر :)
مگه میشه شمارو یادم بره البته به شرط لیاقت بانو :**
منم محتاج دعای خیرتم عزیز با دل پاک و دوست داشتنی ترترترترترترترترترت ؛)

+راستی نفسی نمیدونم چرا وبلاگای بلاگفا این روزا سخت باز میشن!همش ارور میده!:///
  • بــُگــذار گـمنــامـ بمـــانـَـم
  • دعا کنید رجب رو پربار بگذرونیم..
    پاسخ:
    محتاجیم به دعای خیرتون :)
    همینه دیگه ول میکنی میری بلاگفا باعات قعررررررررر میژه فک کدی دل نداره:دییییییی

    عه میسی از خصوصی که گفدی عزیزکم:***************
    پاسخ:
    :///
    نه جدی جدی فکر کنم دچار مشکل شده!از دست همین کاراش بود که فرار کردم اومدم اینجا :دییی
    یه بار صفحه باز نمیکنه،دوبار کامنت باز نمیکنه!!خلاصه هرکاری برای قطع ارتباط انجام میده :))))
    قلفونت عجیجکم :***
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی